loading...
دانلود و اخبار روز
علیرضا بازدید : 414 شنبه 05 آبان 1397 نظرات (0)
..
 
 
 
تقریباً ۵۰ نتیجه(۰٫۶۹ ثانیه) 

نتایج وب

مشرق نیوز - عکس/ استقبال بی‌نظیر زائران اربعین از یک ...


https://www.mashreghnews.ir/.../عکس-استقبال-بی-نظیر-زائران-اربعین-از-یک-نمای...

 

۲ ساعت پیش - موکب سفیرآفتاب در عمود 975، روزانه پذیرای هزاران تن از مشتاقان زیارت اباعبدالله در سرود نمایشی " حسین(ع)عشق بین المللی " است.

تصاویر/ استقبال بی‌نظیر زائران اربعین از یک نمایش - ...


https://www.seratnews.com/.../تصاویر-استقبال-بی‌نظیر-زائران-اربعین-از-یک-نمای...

 

۲ ساعت پیش - موکب سفیرآفتاب در عمود 975، روزانه پذیرای هزاران تن از مشتاقان زیارت اباعبدالله در سرود نمایشی.

عکس/ استقبال بی نظیر زائران اربعین از یک نمایش | تی نیوز


https://tnews.ir/news/7ee6121058909.html

 

۵۱ دقیقه پیش - موکب سفیرآفتاب در عمود 975، روزانه پذیرای هزاران تن از مشتاقان زیارت اباعبدالله در سرود نمایشی " حسین(ع)عشق بین المللی " است.

آمادگی عراق برای استقبال از زایران اربعین حسینی | آفتاب


www.aftabir.com/news/article/view/2018/10/26/1993956

 

۲۰ ساعت پیش - آمادگی عراق برای استقبال از زایران اربعین حسینی ... کرد : مهمان نوازی عراقی ها و محبت آنها به زائران اربعین حسینی یک موضوع بی نظیر است.

فیلم/ خدمت‌رسانی پاسدارها به زوار اربعین - مشرق نیوز


vista.ir/i/42107079/فیلم-خدمت‌رسانی-پاسدارها-به-زوار-اربعین

 

۲۰ دقیقه پیش - تصاویری از خدمت رسانی در موکب سپاه پاسداران برای زوار اربعین حسینی(ع) در فرودگاه امام ... عکس/ استقبال بی‌نظیر زائران اربعین از یک نمایش ...

 

آمادگی عراق برای استقبال از زائران اربعین


www.bartarinha.ir/fa/news/789376/آمادگی-عراق-برای-استقبال-از-زائران-اربعین

 

۲۰ ساعت پیش - وی با بیان اینکه امنیت کامل در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی در عراق ... عراقی ها و محبت آنها به زائران اربعین حسینی یک موضوع بی نظیر است.
وارد نشده: عکس

اوج نمایش اتحاد در راهپیمایی عظیم اربعین/جایی که ملیت رنگ ...


monitor.shafaqna.com/FA/AL/27154

 

۲ ساعت پیش - عکس/ استقبال بی‌نظیر زائران اربعین از یک نمایش. - مشرق ... عکس/ استقبال بی‌نظیر زائران اربعین از یک نمایش. - مشرق ...

ایرنا - استقبال بی نظیر زائران جمهوری آذربایجان از پیاده روی ...


www.irna.ir/fa/News/82723367

 

۱۷ آبان ۱۳۹۶ - استقبال بی نظیر زائران جمهوری آذربایجان از پیاده روی اربعین ... وی افزود: نمایش تصاویر کربلا و اجتماع بزرگ اربعینیان شور و شوق زیارت کربلا ...

حضور قافلگیر کننده مسیحیان در اربعین امسال کربلا ...


https://ir.sputniknews.com/misc/201810274105122-حضور-جذاب-مسیحیان-در-کربلا/

 

۱۱ ساعت پیش - به گزارش اسپوتنیک، فیلم ها و عکس هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که ... View More on Instagram ... بسیاری از کاربران نیز از این حرکت استقبال کرده و معتقدند که "امام حسین" ... کنگره بزرگ جهانی با اجتماعی پرشور و بی نظیر در اربعین حسینی · زائران اربعین حسینی مهمان خانه های اهالی کربلا می شوند.

حضور زائران اربعین حسینی توطئه دشمنان را خنثی کرده است | ...


https://www.ilna.ir/.../682176-حضور-زائران-اربعین-حسینی-توطئه-دشمنان-را-خنثی-...

 

۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ... شاهد استقبال بی نظیر و شور و شوق هر چه بیشتر زائران اربعین حسینی ... جهانی به برکت آن خون ها این بستر تبدیل شده به یک مانور شیعه در جهان ...

اربعین؛ پیوند فرهنگی در تراز بین‌المللی - آنا


ana.ir/fa/news/16/319282/استقبال-بی‌نظیر-مردم-عراق-از-زائران-ایرانی

 

۷ روز پیش - ... ایجادشده و استقبال پرشور دولت و مردم عراق، زائران ایرانی را به شعف واداشته است. عضو ستاد اربعین تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی در حالی با شکوه ... سفر پیوند فرهنگی دو ملت ایران و عراق را در عالی‌ترین شکل خود به نمایش می‌گذارد و ... از هشدار وزیر کشور به زائران اربعین تا تأیید ربایش مرزبانان ایرانی ...

استقبال بی‌نظیر مردم اروپا از برپایی نمایشگاه عکس و فیلم ...


https://www.tasnimnews.com › فرهنگی › حکمت و فکرت

 

۲ آبان ۱۳۹۶ - مسئول انجمن اربعین حسینی اروپا با حضور در یک برنامه تلویزیونی به ... استقبال بی‌نظیر مردم اروپا از برپایی نمایشگاه عکس و فیلم اربعین در هلند + فیلم ... بودن در این برهه زمانی برای امام (ع) در قالب خدمت به زائران امام حسین(ع) است. ... نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی از نمایش نقطه رهایی دیدن کرد.

بازخوانی یک سفر؛ گزارش ميدانی از حال و هوای پیاده روی ...


https://www.yjc.ir › فرهنگی هنری › ادبیات

 

۲۱ آذر ۱۳۹۳ - بازخوانی یک سفر؛ گزارش ميدانی از حال و هوای پیاده روی اربعين + تصاویر ... کم نظیر و حتی بی‌نظیر زائران از سرتاسر گیتی صحنه‌ای به نمایش می‌گذارد که ..... تا در اربعين بتوانند از زائران حسينی استقبال کرده و دين خود را ادا کنند.

استقبال زیبای این کودک از زائران اربعین را ببینید/ عکس


https://donya-e-eqtesad.com/.../3456802-استقبال-زیبای-این-کودک-از-زائران-اربعی...

 

۲ روز پیش - ... به استقبال زائران رفت. پذیرایی بی ریای یک کودک فقیر از زائران اربعین + عکس. کپی شد. کلمات کلیدی: فقیر عکس اربعین استقبال زائران.
وارد نشده: نظیرنمایش

شور مهرورزی عراقی ها در پذیرایی از زائران اربعین کوچک و ...


razavi.news/fa/.../شور-مهرورزی-عراقی-پذیرایی-زائران-اربعین-کوچک-بزرگ-نمی-شنا...

 

۲۴ مهر ۱۳۹۷ - شور مهرورزی و محبت عراقی ها در پذیرایی از زائران اربعین حسینی کوچک و بزرگ نمی شناسد. ... حسینی پذیرایی و استقبال می کنند و آنها را با معرفت و محبت و کرامت و سخاوت بی نظیر خود ... آنچه در این عکس می بینید زبان گویایی از پذیرایی مردمان عراق با یک دنیا صفا و محبت و .... نمایش "شه زاده ویرانه نشین" در شیراز.

مخبر - 1397/08/04 - آمادگی عراق برای استقبال از زایران اربعین


www.mokhbernews.ir/Home/ShowNewsInfo/9701232

 

۱۴ ساعت پیش - ببینید عکس/ پذیرایی نیروهای نظامی عراق از زائران اربعین ... نشده ایم، تصریح کرد : مهمان نوازی عراقی ها و محبت آنها به زائران اربعین حسینی یک موضوع بی نظیر است. ... ا می باشد اخذ گردیده و بدون دخل و تصرفی نمایش داده می شود.

عکس/استقبال بی نظیر مردم از«فصل شیدایی» - نکته آنلاین


nokteonline.com/fa/news/4660/عکساستقبال-بی-نظیر-مردم-ازفصل-شیدایی

 

۲۳ تیر ۱۳۹۴ - اجرای این نمایش چندرسانه‌ای در شمال شرق تهران با استقبال بیش از انتظار و پیش‌بینی‌ها مواجه شده است؛ به گونه‌ای که هر شب، بیش از 8 هزار نفر ... عکس/استقبال بی نظیر مردم از«فصل شیدایی» .... اعلام آخرین مهلت نام‌نویسی زائران اربعین در سامانه سماح ... نخستین جلسه محاکمه مدیرعامل یک شرکت واردات موبایل برگزار شد.

قاضی عسکر: زائران به مقدسات دیگر مذاهب اهانت نکنند


https://www.fardanews.com › جامعه › سایر حوزه ها

 

۲ روز پیش - تشریح اهداف زیارت اربعین، پرهیز از اهانت به مقدسات دیگر مذاهب اسلامی، تمرین یک زندگی ... و مسئولان اعتاب مقدسه در عراق، استقبال مردم از اربعین حسینی سال جاری با ... «تقویت محبت و عشق به همنوع»، «به نمایش درآوردن باور قلبی به خداوند با ... این سفر موج می‌زند، فداکاری و ایثار و ازخودگذشتگی در آن بی‌نظیر است.

ایلام آماده استقبال از زائران اربعین حسینی + تصاویر | ...


www.ilamebidar.ir/news/23686

 

۱۶ آبان ۱۳۹۵ - در حقیقت این حرکت دینی چند سالی است که به یک فرهنگ تبدیل شده به طوری که از ان بعنوان یک ... دلالت داشت این است که نقش مردم مردم استان ایلام در شکلگیری این حماسه بی نظیر بی بدیل است. ایجاد یکسری برنامه های ویژه برای زائران اربعین در مسیر ایلام تا مرز ... کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

توصیه های ترافیکی پلیس راهور به زائران اربعین | پلیس ...


www.ghatreh.com/news/.../توصیه-های-ترافیکی-پلیس-راهور-زائران-اربعین

 

۵ روز پیش - توصیه‌های ترافیکی پلیس راهور به زائران اربعین ... چندین ساله در مراسم اربعین حسینی(ع) و استقبال هموطنان عزیز به خصوص در شهرهای ... 17- حتی الامکان از رانندگی در شب خودداری کرده و برای هر دو ساعت .... پوشش متفاوت "طناز طباطبایی" روی پوستر یک نمایش/عکس ... خواص بی نظیر باقالی و سرکه که نمی دانستید.

استقبال بی نظیر موکب مدافعان حرم شهرستان کنگاور - آپارات


https://www.aparat.com/v/.../استقبال_بی_نظیر_موکب_مدافعان_حرم_شهرستان_کنگ...

 

۲۰ آبان ۱۳۹۶ - استقبال بی نظیر موکب مدافعان حرم شهرستان کنگاور ... مناسب و تهیه یک سالن صحرایی در کنگاور میزبان روزانه 3 هزار نفر از زائران اربعین است.

مراسم اربعین در عراق: هویتی مذهبی یا سیاسی برای زائران ...


www.bbc.com/persian/blog-viewpoints-38052647

 

۲ آذر ۱۳۹۵ - مراسم اربعین امسال مانند چند سال گذشته با حضور گسترده زائران ... یک تیر و چند نشان جمهوری اسلامی: مرتضی کاظمیان/ تحلیلگر سیاسی .... مهم یعنی نمایش «اجتماعی شدن» و نهادینه و مردمی بودن حضور ایران در عراق را .... در لاهه هلند از آمریکا خواسته است که موانع صدور اقلام بشردوستانه نظیر ... صفحات سایت بی بی سی.

از تولید و تامین محتوای اربعینی استقبال می کنیم/ ماندگاری: ...


www.rajanews.com/.../قمی-از-تولید-و-تامین-محتوای-اربعینی-استقبال-می-کنیم-مان...

 

۱۴ مهر ۱۳۹۷ - آبفروش یادآورشد: بیش از نیمی از زائران اربعین به شکل هیأتی و بدون قواعد .... به کشورهای دیگر رفته اند یک نفر از آنها سوال نمی کند که پول هایتان را برای .... است که در دنیا بی نظیر است؛ هیچ مذهب و دین و آیینی چون راهپیمایی اربعین ..... صفحه اصلی · سیاست · بین الملل · اقتصاد · فرهنگ · جامعه · تاریخ · ورزش · عکس.

«مزا مزا» با فضای طنز، مخاطب را جذب می‌کند


livedata.ir/news/bultannews/item/568822/مزا-مزا-با-فضای-طنز-مخاطب-را-جذب-می‌کند

 

۱۸ مهر ۱۳۹۷ - سیروس همتی کارگردان نمایش «مزا مزا» گفت:این نمایش نامه فضایی طنز دارد و ... طرح یک تماشاگری بلند شده و نسبت به تاخیر در اجرای نمایش اعتراض ... همتی در خصوص تبلیغات و استقبال هنر دوستان از نمایش «مزا مزا» بیان ... تصاویر/ معماری بی‌نظیر یک هتل مراکشی ... عکس/ پذیرایی رئیس دانشگاه از زائران اربعین.

تئاتر دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با استقبال ...


snn.ir/fa/.../تئاتر-دانشجویی-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-زاهدان-با-استقبال-همراه-است

 

۲۵ تیر ۱۳۹۷ - وی افزود: یک نمایش با موضوع «طعم گنگ جنون» در اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار شد، که با استقبال بی نظیر دانشجویان همراه بود. به طوری که حتی یک ...

آخرین اخبار اربعین حسینی - بازدید


https://buzdid.ir/tag/اربعین-حسینی

 

نمایش اطلاعات برچسب "اربعین حسینی" ... آخرین اخبار اربعین حسینی صفحه ۱ | ۱۳۴۱ نتیجه (۰٫۳۱۰ ثانیه) ... داشت: آیین اربعین حسینی یک کنگره مذهبی بزرگ و بی نظیر در تاریخ است که بی بدیل بوده و انسجام ... استقبال از زائران اربعین حسینی در مرز چذابه+ تصاویر ... عکس؛ پاسخ کوبنده مهرداد میناوند به نامجومطلق و هواداران استقلال.

زائران اربعین حتما این خبر را بخوانند - Iqna


www.iqna.ir/fa/news/3758848/زائران-اربعین-حتما-این-خبر-را-بخوانند

 

۱ روز پیش - به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: یک مقام مطلع گفت: با توجه به عدم همراهی و هماهنگی بانک مرکزی عراق ... مهمان‌نوازی عراقی‌ها به زائران اربعین بی‌نظیر است.

مرز مهران مهیای زائران اربعین - الف


https://www.alef.ir/news/3970722042.html

 

۲۲ مهر ۱۳۹۷ - وی افزود: همه امکانات شهرستان برای استقبال از زوار اربعین فراهم شده ... یاری افزود: طبق اعلام مسئولان استان هیچ گونه خدماتی نظیر اسکان و غذا در ... ۲.۵ میلیون زائر اربعین بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار از مرز مهران تردد کنند. ... موضع گیری بن سلمان درباره کشته شدن خاشقچی ..... حسگر اثر انگشت زیر تمام صفحه نمایش ...

زائران برای اخذ ویزا به دفاتر خدماتی - زیارتی مراجعه کنند - ...


news.police.ir/News/fullStory.do?Id=285261&زائران_برای_اخذ_ویزا_به...

 

نمایش جزئیات خبر / زمان مخابره خبر :1397/8/1 21:29:0 تعداد بازديد كنندگان خبر:87 ... گروه ناجا- رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا از زائران خواست پس از دریافت گذرنامه ... مرکزی اربعین ناجا، اظهارداشت: به دلیل استقبال بی نظیر و افزایش یکباره ... پلیس یک مرجع رسمی برای پیشبرد اهداف انقلاب است ... چند رسانه ای : سرویس عکس ...

آوارگی زائران اربعین حسینی - به سوی نور - تماشا


https://tamasha.com/v/xo50X

 

۵ روز پیش - آوارگی زائران اربعین حسینی در باران و طوفان در شهر مهران ممانعت استانداری ایلام از برپایی هرگونه موکب و محل اسکان برای زائرین کربلا ، این بار ...

برپایی موکب های مشترک نمادی از همدلی مردم ایران و عراق - ...


https://khabarfarsi.com/u/61473455
وی ادامه داد: شور و همت مردم برای شرکت در آئین اربعین و خدمات رسانی به زائران در قالب ... دبیر ستاد مردمی اربعین استان ادامه داد: امسال یک هزار و 500 نفر در سایت ستاد ... خدمت رسانی رزمندگان نُجَباء به زائران اربعین+عکس .... حال و هوای شهر نجف به هیچ وجه قابل وصف نیست، چون پذیرایی و استقبال عراقی ها بی نظیر است و حتی گاهی بر پای ...

وقتی مغناطیس حسین(ع)، قلب‌ها را جذب می‌کند - ایسنا


https://www.isna.ir/news/.../وقتی-مغناطیس-حسین-ع-قلب-ها-را-جذب-می-کند

 

۴ روز پیش - پیاده روی اربعین حسینی بزرگ‌ترین گردهمایی جهانی است که به اعتراف دوستان و دشمنان در دنیا بی نظیر است. ... مسیر عاشقی را طی می‌کنند و بزرگترین حرکت معنوی جهان را به نمایش می‌گذارند. ... وی گفت: طرح جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) در سراسر کشور از یکم آبان ماه .... نوذری، فردوسی‌پور، پله و یک عمر خاطره ...

جستجوی نتایج - آرشيو عكس - صدا و سیمای ایلام


ilam.irib.ir/photo-archive?...view...

 

نمایش ۲۲۶ - ۳۰۰ از ۲۶,۱۷۴ نتیجه ... حادثه کربلا ، حادثه ای بی همتا و حرکت سید الشهداء حرکتی بزرگ و بی مثال در تاریخ .... اقدام ها کنترلی طرفین برای اربعین امسال باعث شد که یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر ... ۱۲ - مردم ایلام برای پذیرایی از زائران اربعین ۲۲۰ موکب دایر کردند .... ۲۴ - استقبال زائران از مسیر قلاجه - ایوان -ایلام - مرز مهران.

استقبال بي‌نظير از يك هفته سخنراني به زبان فارسي در حرم ...


www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی

 

۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - استقبال بي‌نظير از يك هفته سخنراني به زبان فارسي در حرم امام حسين(ع) ... در عتبات عاليات به مدت يك هفته و با استقبال بي‌نظير زائران حسيني ...

حوزه نیوز :همایش میلیونی اربعین میدان نمايش قدرت، عزت و ...


hawzahnews.com/detail/News/397773

 

۱۳ آبان ۱۳۹۵ - عکس نوشته | دریافتی | ... امام‌جمعه اهواز، به بیان مواردی از فعالیت‌های گسترده و بی‌نظیر نهادها در قسمت‌های مختلف خدمت‌رسانی ... ساير دستگاه‌ها در استان با يک عزم آهنين و اراده قوي نسبت به سال گذشته چشمگيرتر شده است. ... کرد و گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر زائران اربعين حسيني(ع)، خدمات ارزنده ناجا و مسئولان در ...

پیاده روی "اربعین" در لسان بزرگان | اتاق خبر 24


www.otaghkhabar24.com/news/155038

 

۲۶ مهر ۱۳۹۷ - یک میلیون و 50هزار نفر هم در سامانه سماح ثبتنام کرده اند. ... خرید پول عراق توسط زائران ایرانی باعث می شود که سفر به عتبات از استقبال .... اجتماعی بی‌نظیر می خواند و می گوید: اجتماع اربعین حسینی، نمایش قدرت اسلام، ایمان و نظام است. ... خلق یک حماسه بین المللی · نماینده زن کنگره آمریکا در پیاده‌ روی اربعین +عکس ...

استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی + تصاویر | ...


https://www.rokna.net/.../268181-استقبال-بی-نظیر-از-فیلم-های-پولانسکی-رمزی-...

 

۷ خرداد ۱۳۹۶ - وقتی عملیات نجات در یک فاحشه‌خانه از کنترل خارج می‌شود، او گیر یک سیاستمدار ... استقبال بی نظیر از فیلم های پولانسکی و رمزی در جشنواره فیلم کن ... بخش خارج از مسابقه جشنواره کن ۲۰۱۷ بود که در بخش رسمی جشنواره نمایش داده شدند. ... جراحی مار شکمو + عکس · شناسایی مرد زن نما در میان زائران مراسم اربعین + عکس ...

قم نیوز - استقبال بی‌نظیر از جشنواره «هلهله فرشته‌ها»


qomnews.ir/news/67871/استقبال-بی-نظیر-جشنواره-هلهله-فرشته-ها

 

۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - استقبال بی‌نظیر از جشنواره «هلهله فرشته‌ها» ... وی از مردم خواست تا در جشن هلهله فرشته‌های امسال، همه با هم یک تصمیم جدی گرفته و برای استحکام ...

خیر مقدم عرشیان و فرشیان به زائران سلطان توس - خبرگزاری ...


basijnews.ir/fa/news/9040851/خیر-مقدم-عرشیان-و-فرشیان-به-زائران-سلطان-توس

 

۷ مرداد ۱۳۹۷ - لخظه‌ای با خادمان حرم مطهر رضوی در مراسم استقبال از زائران حضرت رضا (ع) در راه ... و اضافه می‌کند: تمام وجودم به یک دفعه با مشاهد استقبال خدام از زائران و ... چند عکس و فیلم با گوشی گرفتم تا انشاءالله این خاطره بی‌نظیر از مشهد برای من ماندگار باشد. .... گزارش تصویری استقبال از زائرین اربعین حسینی آذربایجان و حوزه ...

راهپیمایی عظیم اربعین از خلیج فارس تا کربلا/نمایش اتحاد و ...


shabestan.ir/detail/News/666335

 

۹ آبان ۱۳۹۶ - ... راهپیمایی عظیم«اربعین حسینی»، هرساله با استقبال بی نظیر محبان و ... پیاده روی همراه بوده و اتحاد و همدلی در سایه اهل بیت(ع) را به نمایش می گذارد. ... موکب به صورت شبانه روزی، اسکان و پذیرایی 38 هزار زائر را در اربعین امسال تامین خواهند کرد. ... نفت ایران · صدور یک میلیون و ۴۵۰ هزار روادید عراق برای زائران اربعین ...

استقبال بی‌نظیر از گلکسی S8 پلاس


https://www.eghtesadnews.com/بخش.../165861-استقبال-بی-نظیر-از-گلکسی-پلاس

 

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - یک نمونه از گوشی های سامسونگ مورد استقبال زیاد کاربران قرار گرفته است.

راه دانا - استقبال بی نظیر مردم شیراز از خانواده شهید حججی - ...


sahebkhabar.ir/news/20982520/استقبال-بی-نظیر-مردم-شیراز-از-خانواده-شهید-حججی

 

۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - صبح امروز خانواده شهید بی سر محسن حججی از شهدای مدافع حرم با سفر به شیراز مورد استقبال کم نظیر مردم و حضور مسئولین سپاه فجر فارس، صداوسیمای مرکز ... عکس/ پذیرایی یک کودک فقیر از زائران اربعین ... نمایش ایمیل شما.

دبیرخانه اربعین – دبیرخانه دائمی بین المللی واقعه نگاری ...


alarbaeen.com/

 

اربعین حسینی نمونه‌ای کامل از یک حماسه است که ظرفیتی وصف ناشدنی برای نقل ... و شکوه و عظمت اجتماع میلیونی حق طلبان و آزادگان جهان را به نمایش خواهد گذاشت. ... ترویج فرهنگ ثبت وقایع و انعکاس جهانی ابعاد بی‌بدیل این حماسه بی نظیر قرار داده است. ... و انتشار تصاویر و خاطرات زائران اربعینی نموده است که با عنایت حق‌تعالی منجر ...

تیرهای برق راهنمای مسیر زائران کربلا+ تصاویر - برق نیوز ...


barghnews.com/fa/news/6818/تیرهای-برق-راهنمای-مسیر-زائران-کربلا-تصاویر

 

۲۲ آذر ۱۳۹۳ - این عمودها از شماره یک تا شماره 1452 را شامل می شود و بهترین راهنما برای طی کردن مسیر است. ... و با موضوعات نیاز زائران و مردم عراق - نظیر آداب زیارت، راهنمای زائران پیاده، .... در میان نصاویر منتشر شده به نمایش گذاشته شده که می‌توان به حضور حجت ... روی بزرگ اربعین ضمن حضور در موکب امام رضا(ع)، مورد استقبال زائران ...

پیاده روی اربعین – خبرنامه صادق


isunews.ir/tag/پیاده-روی-اربعین/feed/

 

نمایشگاه عکس پیاده روی اربعین از نگاه یک جامعه شناس برگزار شد ... دانشگاه تهران از امروز ۲۶ آذرماه به مدت یک هفته در دانشگاه امام صادق(ع) به نمایش درآمده است. .... ره توشه میثم مطیعی برای زائران اربعین حسینی/ مجموعه مداحی های میثم مطیعی مناسب .... به گزارش خبرنامه صادق، با استقبال بی نظیر زائرین کربلای معلا از پیاده روی اربعین ...

زنده شدن خاطره خوب "شب آفتابی" با نمایش بزرگ "فصل ...


jahannews.com/.../زنده-شدن-خاطره-خوب-شب-آفتابی-نمایش-بزرگ-فصل-شیدایی-عک...

 

۸ تیر ۱۳۹۴ - علی رغم دشواری فعالیت‌های فرهنگی از هر دو حیث تامین مالی و اقبال مردمی، آنچه در ... در شهرهای کرمانشاه، کرمان و بندرعباس، و در ایام اربعین نیز همچون سال گذشته، در شهر نجف اجرا خواهد شد. ... بی تردید استقبال گسترده مردم از این نمایش و آثار مشابهی نظیر ستاره صبح، شب ... صف ۵ کیلومتری زائران اربعین در مهران +فیلم.

#منم_اربعین_کربلام، حلالم کنید - باشگاه خبرنگاران - خبربان


https://khabarban.com/20996237/منم_اربعین_کربلام_حلالم_کنید

 

۱۷ مهر ۱۳۹۷ - این روزها که زائران خود را برای سفر معنوی اربعین آماده می کنند، در ... آن ها در صفحات شخصی خود با انتشار عکس هایی از پاسپورت و عکس هایی از حرم از ... سفری که از جهت معنوی و تقویت جنبه های ولایی انسان سفری کم نظیر و بلکه بی نظیر است. ... انسجام شیعیان دانسته و تاکید کردند حرکت اربعین، یک نمایش بزرگ و ...

استقبال بی نظیر مردم تهران از اجرای نمایش آیینی نسیان | ...


basijpress.ir/fa/news-details/64211/

 

هنر. همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی صورت گرفت؛. تاریخ : 07/آذر/1394 - 17:01 کد خبر : 64211. استقبال بی نظیر مردم تهران از اجرای نمایش آیینی نسیان ...

شاهراه ورود به عتبات در انتظار حماسه؛ آماده‌سازی راه‌ها و موکب‌های ...


rahyabnews.com/.../شاهراه-ورود-به-عتبات-در-انتظار-حماسه-آماده‌سازی-راه‌ها-و-موکب‌های-خو...

 

۲۷ مهر ۱۳۹۵ - خوزستان با داشتن دو مرز خاکی شلمچه و چذابه به‌عنوان شاهراه ورود به ... و حتی بی‌نظیر زائران از سراسر جهان و به‌ویژه ایران اسلامی صحنه‌ای به نمایش می‌گذارد که تصورش را نتوان کرد. ... حدود یک ماه به اربعین حسینی مانده است ولی حال و هوای اربعین در ... دلیل کارشکنی‌های عربستان، استقبال بیشتری از این آیین پرشور شود.

سفر بی سابقه نتانیاهو به عمان و دیدار با سلطان قابوس ...


www.entekhab.ir › بین الملل › خاورمیانه

 

اطلاعیه درباره نتایج فیلترشده

برای اینکه مرتبط‌ترین نتایج را ببینید، برخی از شبیه‌ترین نتایج به 55 مورد نشان داده شده را حذف کرده‌ایم.
اگر بخواهید می‌توانید جستجو را با لحاظ کردن نتایج حذف شده دوباره انجام دهید.

 

پیوندهای پاصفحه

منطقه ۱۲، تهران، استان تهران - از نشانی اینترنتی‌تان - استفاده از موقعیت مکانی دقیق - بیشتر بدانید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 1,808
  • بازدید کلی : 22,358